EXODUS
EXODUS 2010-07-21 15:53
 Oceń wpis
   

 Przez rok pracy nad sobą ,po przeczytaniu wielu książek , po wielu godzinach rozmów z ludźmi doszedłem do zaskakująco prostego wniosku .... Przecież ja nie chcę pracować przez całe swoje życie za pieniądze , nie chcę oszczędzać na emeryturze lub do niej dorabiać , nie chce być BIEDNY . Chce zarobić dużo ,  chce stać się wolnym finansowo , chcę stworzyć coś co pozwoli mi SPEŁNIĆ MOJE MARZENIA. Niby proste.... Tylko jak to zrobić !?!?!?

Lokata w banku ... jaaasne . Trzeci filar .... eheee . Ogólnie jest tak, każda instytucja której powierzasz swoje wolne środki ma na Tobie zarobić a nie dać zarobić Tobie , i jeżeli chcesz powielić swoje oszczędności musisz zrobić to sam, jest tylko mały problem , trzeba te środki mieć i wiedzieć jak to zrobić. Kupno nieruchomości jest fajne ale przynajmniej milion wkładu aby się zabezpieczyć . Kolejny biznes ok. ale doba ma tylko 24 godz. i czy on wypali... Postanowiłem znów sięgnąć do książek , przeczytać jak swoje imperia zbudowali najbogatsi najsławniejsi ludzie świata. Wynik ... Każdy z najbogatszych ludzi na świecie swoje królestwo zbudował poprzez  SIEĆ !!! Podam kilka przykładów, np. Thomas Edison , w szkole wbijano nam do głowy że to on wynalazł żarówkę , niestety mija się to z prawdą bo on ją tylko udoskonalił ale to nieważne... Ważne jest dlaczego nikt nam nie powiedział jak Thomas Edison stał się sławny i bogaty... Odpowiedź jest prosta , czym byłaby żarówka bez sieci elektrycznej której budowy zapoczątkował właśnie on. Patrząc na otaczający nas świat w czasach dzisiejszych przykładów sieci można mnożyć w nieskończoność , telefony ,Internet, sieci sklepów, restauracji, itp. itd. Dlaczego tylko żadna z ogólnoświatowych sieci nie wywodzi się z Polski ???  Ponieważ nasza edukacja wygląda następująco , naucz się pisać , czytać liczyć . Później ukierunkuj swoje zamiary względem tego co w życiu chcesz robić , krótko mówiąc naucz się swojego zawodu . Następnym krokiem jest znalezienie pracy lub własna firma, wtedy często okazuje się, że to czego nauczyliśmy się nie do końca ma się do wykonywanego zawodu ale ok. , zaczynamy zarabiać na początku mniej z czasem coraz więcej i niby wszystko jest w porządku, ale zaraz ,czy ktoś kiedyś powiedział  nam , czy ktoś nas nauczył CO ROBIĆ Z PIENIĘDZMI KTÓRE ZAROBILIŚMY ? Oczywiście trzeba za coś żyć , jechać na urlop kupić dom czy też mieszkanie, samochód co kilka lat ... tak to wszystko jest jasne  , po to przecież pracujemy i tego nauczyło nas życie , musimy wydawać żeby żyć . Nagle okazuje się że wydajemy wszystko lub większość, mamy kredyt , a oszczędności budujemy tylko po to żeby za rok kupić nowy telewizor , pralkę , lecieć na Hawaje . To było właśnie to coś . Właśnie to nie dawało mi spokoju , nie wiedziałem , nie nauczono mnie jak krok po kroku wybudować sobie aktywa które za 5 , 10 , a może za lat15 lat pozwolą mi powiedzieć ...  Od dziś NIE PRACUJE !!! Zdałem sobie sprawę że moje myślenie było następujące , za 15 lat spłacę kredyt hipoteczny HURAAAA . To była masakra !!!!

Kolejne pytanie  ,czy taki czas w ogóle nadejdzie , czy to możliwe żeby wykonując swoje podstawowe zajęcie w okresie od 5 do 15 lat stać się niezależnym finansowo . Oczywiście wszystko zależy od tego ile zarabiamy i jaką kwotę możemy przeznaczyć na budowanie naszego zabezpieczenia na przyszłość. A co jeżeli żyjemy z miesiąca na miesiąc, z czego mamy wtedy budować swoją niezależność finansową, przecież to jakaś kpina!!!

Pytania ,skąd wziąć , jak oszczędzić , jak zarobić żeby oszczędzić chodziły mi po głowie przez dłuższy czas i postanowiłem wrócić do początku... Czyli : Wybuduje swoją niezależność finansową na sieci !!! Na dzisiejszym rynku sieci ci u nas dostatek... Avony , Zeptery ,Amweye, zdrowe jedzenie , spanie , picie , jest wiele firm sprzedających swoje produkty przez sieć i tworząc taką sieć można nieźle dorobić , poznałem też ludzi którzy poprzez zbudowanie takich sieci już nie muszą pracować , podziwiam ich za to ale to nie dla mnie... Po pierwsze nie chcę sprzedawać po drugie chcę nauczyć się jak praktycznie  powielać swój majątek a w sieciach sprzedażowych  uczą jedynie sprzedawać i jak dzięki sprzedaży i budowaniu sieci sprzedażowej zarabiać pieniądze ... Ja chciałem zarobić i zdobyć praktyczną wiedzę z dziedziny Inteligencji Finansowej, powtarzam PRAKTYCZNĄ!!!

Pozostała więc  kwestia odpowiedniej sieci . Szukałem szukałem i znalazłem , współpracuje z nią od czterech miesięcy i moje obawy o przyszłość powoli zaczynają znikać a moja wiedza z dziedziny finansów  poprawia się z miesiąca na miesiąc.

Jak już pisałem  na wstępie mieszkam we Wrocławiu od roku, przez ten krótki okres nie poznałem zbyt wiele osób z tego miasta a wiadomo że sieć buduje się na kontaktach . Bloog mój w szczególności skierowany jest do osób z Wrocławia które podobnie jak  ja chcą zabezpieczyć swoją przyszłość , są pewne że chcą to zrobić a nie tylko spróbować... Osoby z poza Wrocławia oczywiście też zapraszam ale zaznaczam że współpraca nasza będzie utrudniona przez odległość i najwięcej będzie zależało od was ... Warunek jaki każdy musi spełnić to minimum średnie wykształcenie . Na sam koniec zaznaczam , nie będę chciał wam niczego sprzedać , ani też namawiać was do sprzedawania. Mam nadzieję że dzięki mojej publikacji poznam wiele interesujących osób które , z determinacją dążą do wyrwania sie z wyuczonego schematu naszego życia, które chcą się uczyć jak wybudowac swoją niezależność finansową .Taki jest mój cel.

 

Pozdrawiam wszystkich którzy dotrwali do końca .

Marek

Nr GG 21887455

 
O tylu rzeczach 2010-07-21 15:43
 Oceń wpis
   

  Mam na imię Marek i witam wszystkich odwiedzających mój bloog. Jestem mężczyzną w sile wieku , mam 33 lata pracuję "u siebie" uczę się już z przyjemności mieszkam we Wrocławiu od roku.
 To właśnie rok temu postanowiłem zmienić swoje życie , zacząć od początku ponieważ ...czegoś brakowało , coś nie do końca w moim życiu wydawało mi się w porządku... Nie wiedziałem co to jest , przecież pracuje, zarabiam ,jeżdżę na urlopy , mam swoje mieszkanie, samochód bliskie mi osoby z którymi doskonale się rozumiemy , czego więcej od życia wymagać...
 Coś jednak było nie tak,  to coś  nie dawało mi to spokoju... Postanowiłem poczytać , porozmawiać z psychologami . Postanowiłem dowiedzieć się co sprawia ,że mimo wydawać by się mogło ustabilizowanej sytuacji życiowej czuję wewnętrzny lęk. O wynikach mojej rocznej pracy nad tym "czymś" opowiadam w kolejnym wpisie...

 



Najnowsze komentarze
 
2010-07-23 08:03
pokredyt.pl do wpisu:
EXODUS
Polska stała się krajem, w którym jak się nie ma własnej działalności gospodarczej to będą[...]
 



Kategorie Bloga
 
Biznes
 




Ulubione blogi


Archiwum Bloga
 
Rok 2010